Gamă variată de echipamente
Laptopuri & Mobile
Telefoane
& Tablete
Desktopuri & Monitoare
Componente Desktop & Laptop
Periferice pentru orice nevoie
Servere & Rețelistică
UPS complete
Supraveghere & Foto
Videoproiectoare
și acesorii
Software
și licențe
Consultanții Cora Office Solutions vă pot ajuta în luarea celor mai bune decizii pentru optimizarea costurilor și a spațiulului de lucru, alegând echipamentele IT adecvate nevoilor fiecărui birou.
Oferirea de servicii și produse care se aliniază unor standarde de calitate înalte este o prioritate pentru noi. Ne dorim astfel ca toți cei care aleg Cora Office Solutions să aibă garanția celor mai bune soluții pentru afacerea lor.
Echipamentele și accesoriile IT disponibile prin comandă au un număr mare de funcționalități și sunt ideale pentru orice tip de afacere. Ne adaptăm ofertele în funcție de necesitățile clientului cu care colaborăm.
Produsele se adresează birourilor care conțin calculatoare, din domenii diverse precum contabilitate, management, corporate sau celor care doresc să își digitalizeze spațiul de lucru.
Vă invităm să vă înscrieți în platforma noastră B2B pentru a alege dintr-o gamă variată de Laptopuri și Accesorii IT.